Arjantinli futbolcu Angel Di Maria’nın geleceği, son zamanlarda yaşadığı tehdit olaylarıyla tartışma yaratmaya devam ediyor. Di Maria, Rosario sokaklarında yeni bir tehdit olayıyla karşılaştı.
Yerel bir gazeteciye göre, motosikletli iki kapüşonlu kişi, şehrin güneyindeki Lamadrid ve Oroño bölgesinde bir benzin istasyonuna ateş açtı ve olay yerinde Di Maria’ya hitaben yazılmış bir not bulundu. Tehdit notunda “Seni bekliyoruz Di Maria, Rosario halkı” ifadesi yer alıyordu.
Eski Real Madrid oyuncusu, kariyerini ülkesinde sürdürme ihtimalini değerlendirdiği süreçte kendisi ve ailesi birkaç tatsız olayla karşılaştı. Ailesi evlerinin kapısında tehdit notu buldu ve daha önce de çeşitli tehditler aldı.
Arjantin Güvenlik Bakanı Patrícia Bullrich, durumu değerlendirerek yaşanan olayları “narko-terörizm” olarak nitelendirdi ve Di Maria’nın ailesinin kararını anlayışla karşıladı. Bullrich, futbolcunun ailesinin çok korktuğunu ve anlayış gösterilmesi gerektiğini belirtti.
Di Maria’nın geleceğiyle ilgili belirsizlik devam ediyor. Son yaşanan olaylar, futbolcunun Rosario Central’da oynama hayalini rafa kaldırmasında etkili olabilir. MLS’e transfer olma veya Benfica’da kalmayı düşünme gibi seçenekler masada duruyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]